آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

تمدید مهلت ارسال اثر به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۳۹۲۲۸
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
تمدید مهلت ارسال اثر به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی
دبیر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی خبر داد: مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر تا ۱۰ دی‌ماه تمدید شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سهامی درباره مهلت ارسال آثار و شرکت در این جشنواره اظهار کرد: با توجه به تغییرات زمانی در تقویم جشنواره کشوری و استقبال اصحاب رسانه استان، تاریخ ارسال آثار و شرکت در این جشنواره تا ۱۰ دی ماه تمدید شد و  تمام فرآیندهای ثبت‌نام، ارسال آثار و بخشی از فرآیند داوری به صورت متمرکز از طریق سایت جشنواره ابوذر انجام می‌شود.

 وی با بیان اینکه پروسه نهایی داوری پس از اظهارنظر داوران در سایت، در میزهای تخصصی داوری به سرانجام می‌رسد، افزود: شرکت‌کنندگان دقت داشته باشند که با توجه به فرایند داوری در سایت جشنواره، در فایل‌های ارسالی آثار نباید نامی از صاحب اثر وجود داشته باشد. در غیر این صورت طبق ضوابط ارسال آثار به جشنواره، این آثار بدون داوری حذف می‌شوند. 

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی سقف ارسال آثار در جشنواره را ۸ اثر عنوان کرد و گفت: در بخش‌های ویژه برای دریافت آثار زیرساخت فنی کامل نبود که در حال حاضر شرکت‌کنندگان در ۲ بخش ویژه برنامه‌سازی فضای مجازی و پرونده ویژه خبرنگاری تحقیقی می‌توانند با مراجعه به سایت استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی فایل‌های آثار خود را طبق ضوابط ذکر شده در سایت ارسال کنند. 

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سهامی در خصوص حضور همکاران رسانه‌ای اتباع در جشنواره ابوذر بیان کرد: با توجه به شرایط فنی سایت تا کنون امکان ارسال اثر برای اشخاص غیر ایرانی فراهم نبود که با توجه به درخواست همکاران اتباع و با تلاش تیم فنی و تغییرات زیرساختی که اتفاق افتاده است، این افراد می‌توانند با دبیرخانه جشنواره ارتباط بگیرند و با راهنمایی دبیرخانه از طریق لینکی که در اختیارشان قرار می‌گیرد در جشنواره شرکت کنند. 

 وی با بیان اینکه از هفته آینده حضور در رسانه‌ها برای شناخت بیشتر ظرفیت‌های رسانه‌ای استان آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در اکثر رسانه‌های استان حضور پیدا کرده و سوالات و چالش‌های اصحاب رسانه را برطرف کنیم. برخی از برنامه‌های تعاملی جشنواره با همکاری اصحاب رسانه در استان نیز در حال انجام است و ما توانسته‌ایم در کنار تیم جوان و پویای جشنواره ابوذر از ظرفیت برخی از اساتید عرصه رسانه خراسان رضوی نیز استفاده کنیم. 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->